نوشیدن قهوه در آمریکایی ها
نوشیدن قهوه در آمریکایی ها

نوشیدن قهوه در آمریکایی ها ، نتایج یک نظرسنجی جدید به رهبری انجمن ملی قهوه نشان داده است که بیماری همه گیر COVID-19 میزان قهوه نوشیدنی آمریکایی ها را تغییر نداده است .

در حالی که نوشیدن قهوه به طور منظم در حدود سه فنجان در روز ثابت نگه می دارند ، اطلاعات نشان داده است که مصرف خانگی قهوه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است ، در حالی که 20٪ آمریکایی های کمتر به کافی شاپ ها مراجعه می کنند.

نظرسنجی همچنین نشان داده است  در حالی که یک سوم آمریکایی ها هنوز “از مراجعه به کافی شاپ ها” بازمانده اند ، بیش از نیمی از افراد به کافی شاپ ها بازگشته اند یا قصد دارند در ماه های  آینده این کار را انجام دهند .

رئیس و مدیر عامل NCA ، بیل موری در بیانیه ای مکتوب به DCN گفت: “اطلاعات نشان می دهد که قهوه حتی در سخت ترین چالش ها نیز مقاوم است.” “آمریکایی ها حتی در این شیوع بی سابقه ، راههایی برای لذت بردن از قهوه پیدا می کنند ، چه با درست کردن قهوه در خانه ، رفتن به  کافی شاپ ها یا مغازه ها که احساس امنیت و راحتی می کنند و یا استفاده از راه های سفارشی.”

سایر اطلاعات مقدماتی به اشتراک گذاشته شده توسط گروه عبارتند از:

  • سفارش از طریق برنامه ها (app) ، از جمله تحویل ، در بین افرادی که در هفته گذشته قهوه نوشیده اند گزارش شده ، 63٪ رشد داشته است.
  • در میان افرادی که روزانه قهوه می نوشند سفارش رانندگان  13 درصد افزایش یافته است.
  • گزارش شده است که مشتریان تمایل دارند به کافی شاپ هایی سر بزنند که کارکنان آن از وسایل بهداشتی مثل ماسک و دستکش  استفاده میکنند(48 درصد از مشتریان اینگونه بیان داشتند). درحالی که 44 درصد از آنها وقتی احساس راحتی میکنند که همه افراد( کارکنان و میزبانان) از دستکش و ماسک استفاده کنند .

گزارش NCA سالانه گزارشی از روند استفاده از قهوه را میدهد ، که از سال 1950 تا کنون روند مصرف قهوه را به نمایش گذاشته است و امسال در اواخر ماه مارس منتشر شده است ، اطلاعات قبل از همه گیری و اثرات شدید بیماری COVID- 19  ثبت شده است.

NCA به عنوان یک سازمان تجاری مبتنی بر عضویت ، نماینده بسیاری از بزرگترین شرکتهای تولید قهوه ،  خریداران قهوه سبز در ایالات متحده است.

نظرسنجی های اخیر از سازمان های دیگر نشان داده است که بسیاری از برشته کارهای بزرگ قهوه که دسترسی گسترده تری به مواردی مانند توزیع قهوه ، فناوری تجارت الکترونیکی و سایر کانال های مستقیم به مصرف کننده دارند ، در دوران همه گیری وضعیت بهتری داشته اند ، در حالی که خرده فروشان مستقل و کوچکتر وضعیت بدتری دارند.

مانند گزارش سالانه ، گزارش COVID-19 به دنبال نظرسنجی نماینده ملی در آژانس تحقیقات بازار Dig Insights به نمایندگی از NCA انجام شد. دسترسی به گزارش کامل فقط برای اعضای NCA که مشترک با مجموعه تحقیقات بازار گروه هستند ، امکان پذیر است.

مورای( Murray )  در NCA گفت: “صنعت ما (قهوه ) هنوز هم با چالش های همه گیر ، چه شخصی و چه حرفه ای کنار آمده است ، اما این خبر خوبی برای همه مشاغل قهوه است که آمریکایی ها به نوشیدن قهوه مورد علاقه خود متعهد هستند.”

منبع : dailycoffeenews.com

اشتراک گذاری:

یک دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود.

بالا